Insåg...

... en sak precis just nu.


Jag är så infernaliskt hästsjuk! HUR ska jag överleva i 3 år utan häst? Eller ja, får ju rida en gång i veckan iaf, för en supertränare... men ändå? :S

Det är litet dilemma, rida hos rolle och bli tränad... eller stanna hemma (tex byta skola) och rida faxi.. ? Fast jag lär ju mig förstås mera hos rolle. Jag vet att jag hade kunnat få börja rida å träna faxi, kanske eventuellt tävla lite? Speciellt om jenny skaffar sig ny häst! Hennes tävlingar e ju så begränsade nu, när hon placerat sig på nationell msvb nivå.. så många LA klasser faller bort :S

Gud va de känns bittert! Fast tillika får jag ju min träning. Oh well. Får väl gå första året, så får vi se sen hur det blir, om jag försöker byta skola eller om jag flyttar hem å pendlar istället...

Vaför kan det inte finnas tränare här som passar mig? *suckar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0