Mardröm!

Eftersom tävlingsarrangörerna kör på dubbelbanor i morron, så avslutas tävlingen relativt fort.

Sista starten är typ halv fyra eller nåt. Och jag drömde att jag hade försovit mig... till TRE på eftermiddan! -.- Vad är oddsen att jag skulle försova mig så länge, som vanligtvis e uppe runt 8? Nåja, hemsk mardröm var det iaf. Insåg när jag vaknade hur viktig tävlingarna är för mig, även om jag inte tävlar själv!

Tror "vårt" (Lag 1, laget jenny är med i) lag har tävlat färdigt redan kl 11! Är så otroligt nervös redan! Och JAG ska ju inte vara nervös! Jag ska ju vara både jennys å faxis stabila vägg! Man märker så bra på faxi då han söker nånting tryggt i omgivningen, sådär "nej hjälp, var e nån jag känner?" å han får syn på mig eller skötaren, eller jennys man, å man ser hur glad han blir.

Banan jenny ska rida är nånting nytt... Blev helt förvånad då jag såg Linda rida igenom banan igår. Ingen hälsning i början!! Å så heter programmet A:10 2011. A:10???? Vad hände me allt mellan A:5 till A:9 ?? Nej nej vi hoppar direkt till A:10! Dessutom e dehär på kort bana! Vet att det blir ett helvete för Linda som har stor å klumpig häst, men en fördel för Jenny!

Nåja, nu ska ja fortsätta med annat å vara nervös :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0