Nåja!

Nu har jag återhämtat mig från segeryran ;D

Jenny vann sin klass, med personbästa! Hon slog alla dessa "toppryttare" som annars brukar slåss om 1-3e platsen! Så det var otroligt kul!

Marika som tävlade för första gången nånsin, knep 66% i sin LB klass, å åkte in på 6e plats å en placering!

Linda som inte alls har haft motivation i år p.g.a allt strul vid stallet, och knappt orkat träna seriöst, å tävlade för första gången denhär säsongen, gjorde oxå personbästa och slog samma "toppryttare" som jenny. Blev första oplacerade! Plus att Big Mac skötte sig ypperligt...  Han brukar int tycka om att tävla, slänger me huvet, står å hoppar på stället!

En av dom "toppryttarna", har inte tävlat en enda LA denna säsong, hon tävlade en förra säsongen. I år har hon bara startart msv B, msv A, och Prix St George klasser... !

Och... det kanske bästa av allt... Vår förenings första lag (Jenny, Vilma och Corinne) tog guld i regions lagmästerskap!! Hur jäkla bra var inte det?! Äntligen fick vi guldet! Dom senaste åren, så länge jag kan minnas, så har vi alltid kommit på 2a eller 3e plats, så det var verkligen skönt att vi fick ta guldet i år :) Dessutom med hela 4 poäng tillgodo :P Marika som hade tävlat färdigt långt före oss, hade hunnit åka å köpa champagne när vi kom tillbaka till stallet!

Så här kommer lite bilder, dog fotade med min telefon, så kvalitén e lite kass.










Jake häller upp champagnen!



Marika & Jenny skålar för dagens framgångar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0