Ojoj!

Fortfarande en massa besökare idag! Men inte ska jag klaga inte! :))

Har varit å rida Anna Panna 2 dagar nu, förmodligen dom sista gångerna innan jag flyttar (trots att jag flyttar först om en månad). Igår var en helt suverän dag, idag, totalt katastrofal! Nåja, jag redde upp det till sist, men efter gårdagen hade jag nog skippat ridningen idag, om jag vetat hur det skulle gå :]




På tal om bilder, så borde jag uppdatera min gallery. Hade en kompis som lade upp en server enbart för foton, men så beslöt han sig (efter ca 10 år) att han inte längre orkar ha servern uppe, så fick låna serverplats på en annan kompis server. Dessvärre har jag inte orkat ladda upp så många foton ännu, även därför många foton försvunnit från bloggen.. Hade trots allt nästan 3000 foton liggandes på den andra servern -.-

Nästa helg är det dags för regions lagmästerskapen i dressyr! Vi kan eventuellt ha ett vinnarlag på G :) två av tjejerna är iväg å tävlar Ponny FM (finska mästerskapen) i dressyr denna helg, å den 3e, Jenny, ja, hon har ju placerat sig på MSV nivå.  Svåraste moståndarlaget har inga hästar att tävla på i år, så chansen för att våran förening kniper guldet, är stor! ;)


Nåja, nu ska jag se på film, kanske man hittar på nåt ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0