Såja!

Klockan är i skrivande stund 06:20. Jag har "hunnit med" 4-5h sömn och redan hunnit vända magen ut och in. Trevligt värre. Här ser ni en dedikerad Groomer/Supporter som e så nervös så hon tömmer magen!

Vädret ser konstigt ut idag. 7,2 grader, och ingen aning om det kommer att ställa till regn eller inte. Dessutom borde jag ha duschat färdigt igårkväll, men nej det glömde jag totalt bort, så nu får jag rusa i duschen nu istället! Nåja, ingen stress, vi planerar åka 8 tiden, så jag har ju 1,5h på mig. Å i värsta fall e tävlingsplatsen så nära att jag kan åka själv! Är bara dryga 30 km till tävlingplatsen! :)

Nåja, de e ju lite feelis att åka dit med ett ekipage, plus att man slipper ofta gå så långt ;D

Tänker varken ta med filmkamera eller vanlig kamera idag, planerar faktiskt kolla på tävlingarna ;D Fast på ett sätt lockar det lite att ta med filmkameran.. äsch, kanske jag tar med den ifall-om-att.... hmm... Attans!


Nåja :P

Heja Jenny, Vilma och Corinne! *hålla tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0