Träns...

Jag är en sucker för bling-bling och jag är en sucker för träns.

Idag var jag in till Carolas å skulle köpa nya Roeckl handskar åt mig, eftersom senaste paret var lite för stora (stl 7, har normalt 6-6,5 eller xs) och gick å kickade på lite annat smått, när jag såg att hon hade den billigare varianten av bling-bling pannband! Alltså inte äkta swarovski... Och dessutom full size.. ETT KVAR!

Det bara skrek mitt namn. *harkla*..

La upp det på kandaret med det känns inte helt rätt på kandaret. Undras om det inte skulle passa bättre på lacktränset??



Har 2 pannband som på det tränset längst till vänster, (som f.ö ser lite skumt ut pga skuggan ovanför) hade det andra på kandaret innan.

(joo jag vet dom hänger snett å råddigt)

Skulle inte det gamla pannbandet passa bättre på kandaret, lixom mera stilrent? Och det nya på lacktränset??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0