Uppdrag!

Fick ett litet uppdrag av ridläran igår. En av mina favorit-ridskolehästar har varit halt en längre tid och på vila, å nu hade veterinären varit å kollat honom. Hon hade sagt att han skulle måsta ridas lite lätt för att hållas igång, å tursamt nog för mig, frågade ridlärarn om jag kan rida honom söndag å måndag :)) Nu vet jag inte om hon menade varje söndag å måndag, eller bara denhär söndan å måndan?

Han skulle egentligen måsta till klinik på röntgen, men, det är lite struligt, ridläraren jobbar bara tills dom hittar en ersättare, å allt sånt :S Jaa, minst sagt lite struligt med allt :S

Jag hoppas iaf att killen blir frisk, han e nog den bästa ridskolehästen! Totalt bombsäker. Men tyvärr e de inte första gången benen e trassliga på honom, å han e inte ens över 10 år :(

Dessutom skulle jag få rida Anna en bonusgång för att jag ta hand om Semppa-killen.

Hoppsan! Tror jag ska åka iväg till stallet, Linda sku rida lektion för Sarah, vår absolut bästa tillgång då de gäller markträning och lektioner. Sarah e så bäst! Och Sarahs syster Malin jobbar på hos Mads på Segersta :))

Återkommer förhoppningsvis med lite film :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0