Snart dags..!

Klockan är 05:31 i skrivande stund, sitter här med mitt morronkaffe, ska snart börja packa och bege mig iväg till stallet!

Tackolov är det lite svalare idag, men dom har lovat regn dessvärre. :( Har inte heller riktigt tänkt igenom vilka kläder jag bör ha med mig. Som van hästskötare, så gäller det ju att ha praktiska å tåliga kläder med sig, skor man orkar gå med hela dagen. Men ändå kläder som ska tåla värme, kyla och regn.

Jennys tränare hade sagt åt jenny samma sak jag tänkte igår, dom värsta motståndarna e på en annan tävling, så det är dags att ta hennes första msva placering idag! Jag hoppas verkligen det går bra, hon har kämpat så länge, är ändå 2a säsongen hon tävlar msv nu. Faxi är inte den optimalaste hästen, han är ganska framtung, så det är mycke jobb gjort för att få den samlingen. Man ser på honom när han står att han är lägre fram än bak!

Nåja, nu ska jag börja packa å bege mig iväg till stallet å fixa faxi :)

//johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0