Härligt väder!

Var ute nästan hela dagen igår, så härligt väder!

Och idag blir det förmodligen shopping i stan! Skulle så vilja till det nya hööks i haparanda, skulle shoppa massor därifrån, men vad skulle jag behöva egentligen? hmm... :] Inte så mycket när jag inte har någon häst mera :P

Längar verkligen till flytten, och att få börja rida igen! Men tyvärr så kommer jag att vara kvar åtminstone 17 augusti, fick läkarbesökstiden först då :( (Undersökning för att jag ska få ett intyg på att jag har slutat mitt jobb p.g.a skador, och därför ska kunna söka om pengar för att jag måste omutbilda mig..) Hoppas på att kanske hitta nån medryttarhäst att rida 1-2 gånger i veckan??

Nåja, nu ska jag snart börja göra mig klar för lite shopping i stan med min käre mor! :)

//johanna a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0