Måste rätta mig...

Skrev i ett inlägg att Aramis - En dressyrblogg, att hon hade en väldigt maffig häst. Nu är det ju så, att hon har två, men jag syftade på skimmeln :P Tyckte den var väldans fin!

Har ni några planer för midsommaren då? Själv tänker jag nog bara ta det lugnt, har börjat få problem med migrän så fort jag dricker ens en cider. Så jag har bunkrat upp med några bra filmer, jag förmodligen kommer att avnjuta ikväll.

Borde sådär f.ö ha ett par gånger kvar på mitt ridkort, men det känns inte riktigt som det lockar att fara iväg å rida. Dels rider jag själv, alltså inte lektion. Dels rider jag igenom ridskolehästarna. Och det betalar jag för! Ja visst, jag får motion.. men jag får egentligen inte ut så mycket av ridningen för egen del... :( Nåja..

Nu blir det film :)

//johanna a.

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Tack snälla rara du för dina FINA ord om mina små bushästar :o) Jättegulligt! Fin blogg du har :)

2011-06-29 @ 00:03:20
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0