På hugget!

Jag är på hugget.. !

Är Anna von Wendt träningar idag, men tyvärr inte riktigt många fina dressyrekipage... typ 3 st... resten e lite såndära... *hrm* .. Det är såndära dagar som jag önskar att jag hade en häst att rida, så jag kunde delta oxå..  Men men istället får jag vara bänk-ryttare idag och filma jenny & faxi istället.. !


Jag e lite dålig på dressyrklasserna finland vs sverige, här kommer MSV B efter LA, å sen MSV A som e prix st george... Men i sverige heter det väl Svår? Eller?


Jenny slutade alltså på en 10e plats av 29 startande (sorry hade skrivit 31 i ett tidigare inlägg)! Så jäkla bra!
Eftersom det är finskt program, så där uppe står det Msv B:1 öppen för alla som inte startat MSV A, 33 anmälningar, 29 starter, och 8 som placerades..
Jenny övervägde att inte tävla mera i år, eftersom hon nått sitt mål.. Även om det var saker hon hade kunnat förbättra.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0