Ridhandskar?

Jag e extremt petig när det kommer till min egen ridutrustning (och hästens oxå givetvis), men lika som när jag jobbar, vill jag inte att mina kläder har några störande moment.

Handskar e en grej jag e väldigt noggrann med och har testat många par. Som tävlingshandskar har jag ett par helt normala vita Roeckl, tror jag har ett par vanliga blåa oxå?

Mina stora favoriter hittills har varit mina brunsvarta roeckl.. såg att på bilden på Elmos vanliga träns, syns faktiskt dom handskarna... ! Matchade väldigt fint med tränset ;)



Andra favoriter har varit Kyra Ks Deer Skin vinterhandskar



Före jag skaffade mina brunsvarta roeckl använde jag flitigt en modell av Kingsland, men dom blev lite noppiga, å sömmarna höll inte så bra? Annars älskade jag dom!



Och nu håller jag på testar deras nya modell, känns verkligen som det jag e ute efter, i princip ett "extra skinnlager" :D

 Tror jag har stl xs eller xxs på dessa?! :S Småa händer?? x) (bilden lånad från nätet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0