Ridsugen!

Satt å läste på Dressyrsnacks blogg och kollade video å guud va jag blev ridsugen! Att få rida ett ordentligt dressyrpass med en noggrann tränare! Oj att jag längtar! Kan inte komma ihåg när jag senast skulle ha ridit för en bra tränare.. Trots att hästen var i min ägo fram till oktober/november 2010, så.. kanske mars, april 2010 jag senast red för en tränare?

Nackdelen med att bo här var jag bor :( Och även om jag red för en tränare, så kom hon bara en gång i månaden. Nåja! Snart får jag börja rida en gång i veckan för en bra tränare på bra hästar! :) Hoppas min gamla favorit Simona fortfarande är verksam!

Nåja, dags att börja göra nån nytta! :)

//johanna

Kommentarer
Postat av: maria

sv: Haha vad bra att du blir inspirerad =) Anki är superbra verkligen! /Maria

2011-06-30 @ 10:08:04
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0