Sälja mina grejjer.. ?

Har länge suttit och funderat om jag ska sälja mina hästgrejjer eller inte.. Säkerligen skaffar jag en till häst en vacker dag, förmodligen en större. Men jag har t. ex ett par täcken jag är alldeles förtjust i, även ett par oanvända.

Har ju både Elite combo vintertäcket (oanvänt) och elite combo stalltäcke från horze. Varit väldigt nöjd med stalltäcket iallafall. Min häst var den mest frusna av sig när han var rakad, men svettades som en gris som orakad.

Mina Equiline benlindor och schabrak vägrar jag sälja, kostat nästan 100 euro för 4 lindor å ett schabrak. Och tränsen likaså. Jag menar, jag köpte ju ett träns efter att jag sålde hästen ;D

Tror minsann det blir att börja röja upp idag. Även om man borde vara ute. Steg upp halv 10, å då var det redan 25 grader ute!





Ooh, vad jag blev förtjust i dom svarta Königs stövlarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0