Skjorta, kavaj och.... ridbyxor!

nåja, ingen kavaj iallafall. Men ridbyxor och 3 st skjortor blev det :) Hade ingen lust att lägga ut nästan 100 euro på skjortan i ett av mina tidigare inlägg, så det blev istället H&M för att hitta skjorta, och hittade 3 snygga! Eftersom jag ville ha ljusblå (eller rosa) skjorta, hade jag inga ridbyxor som matchade till det, så det blev att köpa ett par svarta horze ridbyxor.

I samma ögonblick som jag provade dom insåg jag varför Pikeurs Lugana e mina stora favorit ridbyxor. Älska! Men jag hade bestämt mig för att jag ville ha ett par billiga svarta, så det fick bli horzes.




Snygg va?

Hade jag hittat en rosa skjorta hade jag övervägt att skaffa ett par grafitgråa ridbyxor. Vore snyggt! Men nu fick det bli svarta istället




aah, jag blir så sugen! Men jag får sikta in mig på dessa sen när jag börjat studera, å vet hur min ekonomi ser ut. Föresten så vill jag ha nya stövlar oxå. Hmm.... Dilemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0