Tävlingssugen

Ligger ute i solen nu med laptopen, hur lyxigt är inte det?

Ska på söndag iväg till Alavus med Jenny, årets första MSVB tävlingar.. Så dåligt med dressyrtävlingar här i regionen i år, verkar som att alla arrangörer tröttnat?!? Själv blir jag himla tävlingssugen, men dessvärre är ju tävlingar inte aktuellt för mig längre, pga att jag är hästlös :(

Sålde min 10åriga häst i höstas, eftersom jag blir tvungen att sluta jobbet å börja studera till hösten :/ Har ju inte den lyxen att mina föräldrar betalar för min häst...

Nåja, åtminstone frågade en vän om jag kan motionera hennes 21-åriga kille i morron, men om det är så här varmt, så blir det nog förmodligen några varv på travbanan!

Funderade på att byta över till blogspot? Gillar inte riktigt sidnavigeringen (inget "äldre inlägg") på blogg.se, men sen igen verkar användadet så mycket enklare? Vad tycker ni?

Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0